RSS

Wednesday, July 21, 2010

Norman dan Memey tangguh perkahwinan



Sebenarnya aku tak suka sangat dengan diorang ni especially Memey. Bukan sebab lakonan dia. Tapi sebab apa yang dia telah lakukan pada Abby sebelum ini. Dah sah-sah diorang ni memang ada menjalinkan hubungan cinta semasa Norman masih lagi bergelar suami Abby. Punyalah nafi kan, tengok last-last merancang nak kahwin kan.

Sepatutnya diorang dah pun melansungkan pernikahan 24 Julai yang lalu, tapi disebabkan maing-masing sibuk dengan schedule terpaksa di batalkan. Boleh pula tak cukup persiapan nak kahwin. Kalau dah tau nak kahwin, get ready la awal-awal. Nampak macam tak serius je nak kahwin diorang ni.

Cuba baca kenyataan Norman kat bawah ni

"Bukannya Memey yang memaksa saya untuk berkahwin tetapi dari dulu lagi kami mempunyai perancangan untuk mendirikan rumah tangga."


Amboi3..bukan main lagi ayat dia. Memang lama dah merancang rupa-rupanya. Sejak dari bila tu agaknya kan. Secara peribadi sejak aku tengok diorang pergi mahkamah sedondon berdua-duaan tue, memang dah boleh agak diorang ni memang ada hubungan. Memang tepatlah keputusan Abby untuk meminta cerai dari Norman. Kalau aku pun aku tak sanggup. Yelah baru je dapat baby masa tue, dah kena tangkap khalwat.

Tak kisahlah apa pun berlaku, semoga hubungan Norman dan Memey ni akan berkekalan. Tak tau lah bila diorang ni nak kahwin. Kepada peminat diorang, tunggu jelah eh. Aku rasa dalam tahun ini juga lah.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

daisy said...

hisy..nak kawin,kawin je lah cepat.
nyampah aku tengok aksi diorang nih.(eeeh...tetiba nak emo kat blog orang~)

Lovely Bella said...

aku mmmg banned terus dorang nih!! buat sakit mate aku jerk.. nengok.. ehheh emo.. di pagi ari..

- zuriey - said...

daisy: betul3..cepatlah kawen..
Lovely Bella: ramai nya emo dgn diorang ni..sah lah ramai yg dah xsuka

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.