RSS

Monday, July 19, 2010

Kenapa si dia sering muncul dalam mimpiku



Hai semua. Kali ini aku nak share la pasal mimpi aku. Tak tahulah kenapa sejak 2 menjak ni aku selalu mimpi orang yang sama. Nak tahu aku mimpi siapa? Mimpi orang yang pernah aku sayang dulu. Ceh meluahkan perasaan lak hari ini. Takpelah eh. Kalau sudi nak baca, teruskanlah. Kalau taknak, teruskanlah juga..hehhe

Sejak aku berpisah dengan seseorang, memang kah terasa kebosanannya. Tapi aku tak kisah sgt. Cuma aku mula lah teringat dia bila tengok couple2 lain. Kalau ada bnda2 yang pernah bersangkut paut dengan dia automatik aku teringat. Perasaan ni aku leh lagi atasi. Sebabnya teringat jap je lepas tue aku dah lupa.

Paling tak best, si dia selalu masuk dalam mimpi aku lah. Apa ke halnya? Walaupun malam tue aku tak ingat dia langsung tapi still masuk mimpi aku. Kadang-kadang mimpi yang bukan2 je, bayangan wajah dia still ada.


Only gambar hiasan. Bila aku nak dapat rasa saat-saat begini.:-(

Kenapa agaknya eh si dia selalu masuk dalam mimpi aku? Ada petanda ke? Ke sebab aku still sayang kat dia. Ish,, Kalau leh aku memang tak nak ingat kat dia. Sakit hati kdang2 tue. Parents aku pun takde msuk dalam mimpi aku. Aku kena cari inisiatif baru nak hilangkan bayang-bayang dia. Takleh jadi kalau berterusan camni. Jadi angau aku dibuatnya nnti.

Pengumuman kepada jejaka single luar sana, kalau nak isi borang kat aku leh gak..haha Gurau je..Lepas ni kena spend time lebih dengan member dan famili. Ini semua leh merosakkan fikiran dan karier aku..hehe Kalau korang ada tips nak lupakan si dia @ hilangkan byangan mimpi dia, kongsi lah dengan aku. Semoga hidup aku akan lebih ceria dan bahagia lepas ni. Amin


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

daiflora said...

skunk ade mimpi lg ke?hehe..lmbt bace lak..

natasyasakura24 said...

asalamualaikum sye sering mimpi org beza2 tapi berlakangan ini mimpi artis jee yang sama..
sye dh buat semua pertunjuk dari allah juga sama apakah ini tadir sye mohon share sikit..

natasyasakura24 said...

asalamualaikum sye berlakangan ini sering ingat keseseorng hambe allah ini
sye pun xknl dye puas sye mintak pertunjuk dari allah tetap sama macam dalam mimpi sye..
ape yg buat kan sye sedih sikit kenape seseorg artis.
..kenpa x insan biasa..
di jdikan jodoh..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.