RSS

Wednesday, July 14, 2010

Kaedah urutan terbaru guna payu dara

Aku pelik dengan teknik-teknik urut zaman sekarang. Bukan kata pelik dengan teknologi canggih ni. Tapi pelik cmne diorang berurut guna anggota2 bdan yang tak sepatutnya tue. Yela macam dalam suratkhabar hari ini, Urut badan guna payu dara. Gila ar, kalau difikirkan camne nak urutkan. Selalu orang urut guna tangan. Ini bukan urut namanya, ni dah masuk kes lain.

Diorang ni ada saja helah nya nak buat maksiat ni. Kalau kaedah guna breast ni dah confirm ramai lelaki suka. Murah pun murah kan, RM80 je. Siapa tak nakkan. Senang-senang je si perempuan ni bagi lelaki rasa bnda berharga diorang.



Lepas ni takyah lah pergi rumah-rumah urut ni lagi. Bukan pe, takut kita yang betul2 nak berurut ni kena cekup gak. Yela kita mana nak tahu kan rumah urut tu ada wat bnda tak elok. Eloknya, beli sahaja mesin urut letak kat rumah. Kalau tak mampu guna je Ammeltz Yoko-Yoko. Murah dan senang nak dapat.



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

Sharinginfoz said...

memang mengarut2 sekarang ni

daisy said...

banyak betuk kegunaan payudara ye.miahaha~

n@jwamz said...

a'ah...agreed with u zuriey...
mcm2 cara owg nk buat tak senonoh skrg..eishh ape laa x d akal ke..
for me, i think d best massage 4 our breast...juz followin' d doctor's order...sng & diperakui selamat...:p

~ ReD ~ said...

hihi..kat umah aku, susah nak dpt stok ubat walaupun minyak cap kapak! haha. memang jenis x guna sangat ubat2an ni...

jadi.. tpaksa la g berurut.haha

- zuriey - said...

Sharinginfoz: itulah..ada je idea diorang
daisy: ish..kegunaan dia takleh disalah guna
n@jwamz: yes..itu paling bagus
~ ReD ~: yeker..bagusnya..urut2 gak, ubat pun pnting aku rasa

Lovely Bella said...

huhuhh exploitasi wanita tul!!! huhuh... tp kene urut mmg besh!! hehehe

kak ina kl said...

nasib baik kat umah dah ada kerusi urut..tak yahlah cik abg nak gi ke tpt mengarut tu

- zuriey - said...

Lovely Bella: besh kena urut..rasa cam kena belai je eh
kak ina kl :2la..risaukan cik abg je

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.