RSS

Friday, July 9, 2010

Cut Tari dan Luna Maya minta maaf


Cut Tari dan Luna Maya telah pun meminta maaf secara terbuka kepada semua di atas perihal video seks antara mereka dan Ariel Peterpan. Tapi yang aku heran tue diorang tak mengaku yang diorang sebenarnya dalam video tersebut. Masih lagi menafikannya.

Bagi aku lah kan, buat apa nak minta maaf kalau rasa tak bersalah. Bak kata pepatah, berani kerana benar. Si Cut Tari siap menangis bagai minta maaf. Tapi bila diajukan tentang adakah dia yang di dalam video tersebut, takde pula dia nak menjawapnya. Aduhai pening-pening, terus terang jela. Senang kerja polis tak payah nak ukur-ukur lagi 'anu' si Ariel tu.hehe



Tak tau lah apa motif diorang minta maaf tue. Nak kata bersalah, tak pula mengaku. Ke sebab orang dalam tue mirip diorang so diorang pun terasa lah. Mungkin diorang ni minta maaf bagi pihak si pelaku dalam video tu kot. Macam-macam hal lah.

Kita tunggu pula, apa yang akan dilaporkan oleh berita lepas ni. Lambat laun kita tahu gak siapa benar dan siapa salah. Ala pandai-pandai tumpat melompat akhirnya jatuh ke tanah juga.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

Lovely Bella said...

lawa gak aweks nih.. hehehe aku x pnah tgk pun luna ke cut ke.. x berkesempatan hehe.. nih baru 1st time.. :)

syahira ariff said...

sudah jelas lagi nyata
tak faham la kenapa dorang masih tak mengaku

- zuriey - said...

Lovely Bella: lawa tue..dah kawen pun nampak cam anak dara
syahira ariff: biasalah tue.

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.