RSS

Thursday, July 22, 2010

Ber'aksi' tak ingat dunia..



Agak kelakar juga rasanya bila aku terbaca salah satu tajuk berita hari ini. Nak tahu pasal pe? Terjatuh semasa berasmara. Baru baca tajukkan belum baca isi lagi. Inilah kepentingan penulisan tajuk yang menarik. Nak kasi orang excited nak baca.

Berbalik kepada berita tersebut, memang lah pasangan ni agak 'ganas' semasa beraksi. Mana taknya, leka sangat sampai tak perasan dah ada kat tingkap. Ish3..Memang dahsat. Inilah baru dikatakan asmara sampai tak ingat dunia. Dah tak ingat benda lain dah masa tue. Kalau ye pun, tutup lah dulu tingkap tu kan. Baru selamat sikit. Orang pun takde lah jeles tengok korang beraksi.

Tak pasal-pasal sekarang ni kena stay kat hospital. Kes naya ni. Asmara sampai masuk hospital. Orang lain masuk 'syurga' dia masuk hospital.heheh. Aku rasa diorang ni dah lama tak jumpa agaknya. Itu yang nak melepaskan gian rindu sampai rasa dunia ni diorang yang punya.

Mula-mula bila baca tajuk ini, aku fikirkan jatuh apa tadi. Takkan jatuh katil pun nak masuk berita kan. Kalau jatuh katil pun masuk berita, aku rasa hari-hari ada je kes ni. Nasib baik diorang ni jatuh dari tingkat satu je. Masih boleh diselamatkan. Tapi patah riuk gak tulang diorang. Yang xbestnya, orang jumpa dalam keadaan bogel. Yang jumpa tue seronoklah tengok, cuci mata. Kalau aku jadi diorang, malu ooo..

Nasihat aku kepada pasangan-pasangan yang ingin berasmara ni, prepare apa yang patut dulu eh sebelum buat tue. Kunci apa yang patut. Kes naya je kalau jatuh camni..



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

sarah shafie said...

dasyat tul.

Syafrizal said...

macam2... pelik pun ada

- zuriey - said...

sarah shafie: memang dahsat
syafrizal: memang pelik

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.