RSS

Thursday, July 22, 2010

Aksi Krisdayanti Cium Raul Lemos || Gambar bogel Agnes tersebar

Ini ada 2 kisah artis dari Indonesia. Satunya memang kisah benar, satu lagi kes tidak diketahui kebenarannya. First nak cerita pasal kisah benar pasal artis seberang ni. Kes mengenai aksi hangat Krisdayanti bercium dengan Raul Lemos di depan pemberita.



Agaknya inilah mungkin faktor penceraian Kris Dayanti dengan Anang, ada orang ketiga. Kris Dayanti dan Raul sekarang ni memang tengah hangat bercinta. Buktinya, gambar mereka bercium. Cium mulut ala-ala barat gitu. Bukan main lagi. Belum nikah lagi tue dah berani buat macam tue.

Ciuman mesra KD dengan Raul berlaku ketika mereka menghadiri sidang media di Excelsior Cafe n Restaurant, Jalan Radio Dalam Raya, Jakarta Selatan, Rabu. Pada ketika itu Raul sedikitt emosi ketika memperkatakan mengenai dirinya di sebuah tabloid hiburan.

Portal Inilah.Com melaporkan, ketika melihat aksi Raul yang sedikit emosi itu, KD dengan manjanya cuba mencubit pipi lelaki itu sambil memberi ciuman ke bibirnya.

Wartawan dan jurugambar yang hadir pada majlis tersebut menjadi terkejut lalu meminta kedua-dua pasangan tersebut mengulangi aksi berkenaan.

Bagaimanapun tanpa perasaan malu, KD terus menarik wajah Raul untuk menciumnya semula.




Kes kedua mengenai gambar bogel Agnes Monica yang tersebar di Internet. Tapi Agnes memang tak mengaku bahawa gambar tu adalah beliau. Panduk dua serupa la kiranya tue. Tak tahulah betul ke tak. Macam Ariel dulu pun tak ngaku last2 terbukti memang dia dalam video tue. Kalau bukan Agnes, cian kat dia teraniaya.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

princeduyong said...

semoga tak berlaku di sini... ada ke ?
ANTARA EGO DAN SAYANG

kak ina kl said...

dah heboh ek cerita dak kris ni..

Syafrizal said...

jutawan yang cium... memang la dia tak kisah haha...
uwang uwang uwang...

- zuriey - said...

princeduyong: entahlah..ada kot tapi sorok2 la
kak ina kl: heboh dah kak..citer camni kan cam goreng pisang panas
syafrizal: agak2 lah..tunggu la nikah kalau ye pun

Lovely Bella said...

erk... KD nih mcm gersang jerk ku rasakan... aihh.. sape laa yg rajin melayan nafsu serakah nyer.. hahhaha

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.