RSS

Friday, June 11, 2010

Visitors came from around the world



This is my first time have visitor around the world. It is true? I cant believe it. Oh My God!! Feel just like in the dream..Thanks a lot to you all who want to visit my blog.

Wow!!! Speaking kemain. Sorry lah kalau broken english aku. heheh. Sebenarnya aku rasa shock sekejap bila tengok analytic ni. Memang selalu aku tengok majoriti datang dari Malaysia dan sedikit percentage dari Indonesia. Tapi kali ini tak sangka ada gak visitor dari US,Norway,Canada dan Virgin Islands. Agak-agaknya post mana lah yang diorang baca kan. Faham ke diorang dengan Bahasa Malaysia...Kalau yang dari Indonesia tue, may be ramai baca pasal Kes Ariel Peterpan tue. Tak berapa hairan lah sebab diorang faham bahasa Melayu.

Tak kisahlah dari mana datangnya visitor aku, tapi aku rasa berbangga bila ada peningkatan macam ni. Inilah hadiah untuk aku dalam berblogging ni. Bukan selalu dapat macam ni. Lepas ni aku nak try improve lagi my English dan nak buat post dalam English. Nak menarik lagi ramai orang.Keep it up.. Selalulah menyokong blog saya k.

Last but not least, my tagline...From Heart to Heart ~Always be with ME~ (dont forget k)


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

Muaturun MP3 Percuma said...

Salam perkenalan...

_Yaya_ said...

hehehe..bgus2 keep it up.

kak ina kl said...

salam..mesti seronok hingga rasa nak lompat tinggi-tinggi kan

En iLham said...

hehe
tahniah tau kamu..
semoga nanti ada juga visitor dari planet lain datang menyinggah blog kamu.hehe

- zuriey - said...

Muaturun MP3 Percuma : salam perkenalan
_Yaya_ :thanks
kak ina kl: yelah kak ina..seronok sgt
En iLham : ada ke blog kat planet lain..takut lak dgr

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.