RSS

Tuesday, June 8, 2010

Selamat Pengantin Baru

Hujung minggu yang aku yang lalu diisi dengan majlis perkahwinan member aku. Hari Sabtu member ofis lama dulu. Hari Ahad pula member time sekolah menengah. Dan akan menyusul lagi beberapa orang tidak lama lagi. Memang meriah habis kedua-dua majlis.




Inilah member-member aku yang telah menamatkan zaman bujang mereka. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Cepat-cepat dapat anak.Kepada pasangan pengantin, sorry aku upload gambar tanpa kebenaran.he3

Best betul aku tgok wedding diorang ni. Tambah-tambah dapat jumper member-member lama. Rasa macam reunion plak. Sibuk bergmbar mengalahkan pengantin. Naib baik tak roboh pelamin dibuatnya. Yelah semua sibuk nak amik gambar atas pelamin. Lepas ni turn sapa lak pula. Soalan cepumas, aku bila pula???huhuu


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

ardinihumaira said...

comelnye... ;) moga mereka bahagia ke anak cucu, amin...

Hai.. Jemput Ke log Dni ;)

- zuriey - said...

memang comel pengantin2 ni.. rasa tak sabar nak naik pelamin bila tengok diorang..he3

akira sendoh said...

amik gmbr tak ngan kak amie??

- zuriey - said...

akira sendoh : tak. tak bawa kamera.

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.