RSS

Wednesday, June 30, 2010

Mengimbau kembali zaman persekolahan dahulu

Actually hari ini takde idea nak post entry pasal pe. Puas blogwalking tapi still tak tau nak tulis apa. Tetiba teringat zaman persekolahan masa sekolah rendah dulu. Aku jumpa balik member-member sekolah rendah kat facebook. Macam tak percaya diorang still ingat kat aku. Aku je lupa daratan jap..hehe silap lupa ingatan kat diorang. Sorrylah geng, aku akan cuba rewind balik zaman persekolahan dulu. Nak tengok tak gambar aku masa sekolah rendah dulu. Jangan gelak tau.. Aku gelak takpe..hehe kelakar bila tengok balik.





Inilah dia gambar comot aku masa sekolah rendah dulu. Nak tau aku yang mana. Carilah sendiri. Klu nya aku yang paling kecik..hehe



Amacam, comel tak budak2 dalam gambar ni. Kalau diorang tengok balik mesti rasa cam tak caya. Agaknya apalah yang diorang ni sume buat sekarang ni kan. Aku confirm memang ada yang dah kahwin dan beranak pinak.Teringat masa sekolah kat sini dulu, aku and the geng baik gila tau. Pagi-pagi tunggu kat parking kereta cikgu tolong bawa buku cikgu. Rajin tu beb. Bukan dapat pape pun masa tue. Mana nak cari anak murid serajin aku sekarang ni hehe.

Aku sekolah kat sini sampai darjah 4 je. Pastu masa pindah sekolah lain. Masa sekolah kat sini, dulu pakai gown je. Bila dah besar sikit baru pakai baju kurung, itupun tak pakai tudung. Bila aku pindah sekolah, aku pergi sekolah taklah pakai tudung. Punyalah malu masa hari pertama masuk sekolah tu. Nak tau napa? Cikgu mate aku siap perli aku sebab tak pakai tudung. Orang lain semua pakai tudung. Segan wei masa hari pertama tue. Keesokan hari aku pun pakailah tudung seperti dikehendaki.

Banyak sebenarnya kenangan masa sekolah rendah dulu, tapi aku tak berapa nak ingatlah. Cukupla yang ini je. Nanti kalau aku teringat semula kisah-kisah lucu masa sekolah rendah dulu, aku buat entry lagi. Korang pun mesti ada kan kisah menarik sekolah dulu. Kongsi lah dengan aku zaman muda-muda korang tue.. Sharing is caring..Da...


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

bdk bucuk :P said...

Budak2 dulu sangat menghargai cikgu n sangat respect dgn cikgu. Bdk2 skrg camtu jgk ke ek?

Farid MOFASAD said...

gambar2 tu semua macam laki..


ko tomboi ye?






waka waka eh eh!!

+___________+





ENTRI BARU GUA!!

Eciz said...

alamk, dlm gbr sume kecit2. cmne nk cari ni? lalalala

- zuriey - said...

bdk bucuk: bdak sekarang tak respek cikgu pun
Farid MOFASAD: ish..adalah pompuan..tengok betul2
Eciz: hehehe..

~ ReD ~ said...

comel:D

- zuriey - said...

red: comel ke..budak hingusan lagi tu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.