RSS

Thursday, June 24, 2010

Kekasih maya..Jangan mudah jatuh cinta



Sekarang ni memang banyak medium yang boleh digunakan untuk berkenalan dengan seseorang. Di tambah dengan laman sosial yang semakin hangat digunakan. Kalau dulu semua duk sibuk dengan YM, lepas tue friendster, and then facebook. Memang betul ada yang menemui cinta sejati di sini tapi tidak kurangnya yang kena tipu pun ada.

Secara jujurnya, dulu aku ada gak guna platform ni untuk mencari kenalan baru. Kalau boleh nak cari kekasih hati lah. Tapi kebanyakan yang aku kenal semuanya hampeh. Dah tentu aku layan yang lelaki je kan. hehe Banyak yang GS dari yang baik. Tau tak apa tu GS.. Gila Seks lah..18sx. Memang banyak betul korang akan jumpa kalau masuk room kat YM.

Aku memang tak layan lah kaum yang macam tue. Merbahaya orang macam tue. Tapi kalau kenal yang baik pun jangan 100 peratus percaya yang dia baik. Banyak yang menipu. Jangan sampai duit @ body tergadai nanti. Kalau nak bercinta pun, kena uji diorang dulu. Jumpa dia tapi jangan jumper sorang-sorang. Pastu kalau di awal perkenalan jangan sesekali tunjuk baik nak tolong dia bayar hutang ke pinjamkan duit ke. Nanti jadi lak camni,Cinta palsu kekasih maya.

Tak salah kalau nak cari kenalan alam maya ni cuma kita kena hati-hati. Kena bijak memilih.Aku pun ada gak kenalan alam maya ni, tapi taklah ramai. Susah sikit nak caya. Pesanan kepada semua, jangan mudah percaya dan terpengaruh dengan orang yang baru dikenali.

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

bARdbOO said...

hai cik zuriey,...mmg ken a berhati2...tp x semuanya hampeh, kan??

sy pon kenal dgn hubby melalui friendster... =)

- zuriey - said...

memang lah..tue saya cakap kena hati2 takut terkena

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.