RSS

Wednesday, June 16, 2010

Jersey Brasil ku...

Pergh..minat nya pasal aku sanggup melabur duit nak beli jersey Brasil ni. Ingat murah ke. Penat tau aku menabung, mengikat perut semata-mata nak beli jersey ni. Memang penangan Piala Dunia betul. Nak tengok tak jersey yang baru aku beli tu, jangan jeles tau..he3


TADAAAA...INI DIA



Cantik tak jersey ku ini?

Siap ada tulis nama aku lagi tue. Sorry KAKA pinjam jap no 10 tue eh..heheh. Siapa nak jersey camni, leh order dengan aku. Murah punya harga aku bagi. Jangan marah ye semua. Aku belum pun beli jersey yang betul, dapat yang virtual dulu pun jadilah.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

aYu said...

tak jeles tak jeles
aku tau mane ko dpt hik7

ZackP said...

jersey malaysia takde ke?..mentang2 la piala dunia malaysia tak masuk.

- zuriey - said...

aYu: uit..senyap sudah.. jangan bagitau org..hehe
ZackP: erm... demam piala dunia katakan

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.