RSS

Monday, June 28, 2010

Ila Damia tak dapat masuk Final Mentor 4


Kredit gambar: Gua.com

Siapa yang layan Mentor pasti tau dah siapa yang akan ke peringkat Final nanti. Sayang seribu kali sayang Ila tak dapat mara ke pusingan akhir. Aku ramal abang Ila,Adi yang akan keluar malam semalam tapi meleset pula ramalan aku.

Pada mulanya 2 orang sahaja yang akan ke peringkat Final tetapi cam biasa lah tv3 buat kejutan yang 3 orang akan ke Final. Kalau tidak dua-dua beradik tue yang tersingkir malam semalam. Apa pun aku suka dengan Mohd. Hope Mohd akan buat persembahan yang mantap di Final nanti, sekali gus menjadi juara.

Pergh..Aku lak yang lebih2. Aku suka dengan suara lantang Mohd tue sebenarnya. Kepada penyokong Ila teruskan sokongan pada Ila walaupun dia dah tersingkir. Suara Ila best gak cuma rezeki tak menyebelahinya. Nantikan konsert Final mereka nanti bersama Mohd, Adi dan Nani.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

bdk bucuk :P said...

Ira pn igt Adi yg keluar, x sangka plak Ila yg keluar. Sian dia..
Apa2 pn yg penting Mohd berjaya ke final. Smlm tggu gak mentor ke 2 dia nyanyi, alih2 tak de. Skali adk ira ckp, Mohd tak nyanyi lagu ziana.. tu la dia tak nyanyi..

- zuriey - said...

bdk bucuk : adi bernasb bek dpat masuk final. mohd mula2 nak nyanyi lagu ziana ke? tapi mohd suara memnag power

MiYOKO TACHIBANA said...

mohd mmg power

kak ina kl said...

tak per...adi kan adik dia..ada lagi wakil dari family dia kannn

Farid MOFASAD said...

malam tadi layan W.C... emtor tak ingat langsung

- zuriey - said...

MiYOKO TACHIBANA: minat mohd gak ke..
kak ina kl: suka adik dia dari abngnya huhu
Farid MOFASAD: takpe..nanti final tegok tau

Aku Memang BeGiNi said...

memang, huhu, sob sob, ish, ish, cian Illa, nape la ko yg keluar..huhuhu,tak pe...joe musti rekemen jd artis recording die..huhu.agaknya..yg menang mentor is mohd

- zuriey - said...

Aku Memang BeGiNi: silap2 ari bulan joe kahwin dengan Ila..hahha

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.