RSS

Thursday, June 10, 2010

Iklan nuffnang sudah mula berjinak-jinak dengan blog aku

Aku sangat seronok sekali melihat blog aku 2 hari ini. Seronok dapat tengok ikla nuffnang menari-nari. Sudah lama aku menunggu saat ini. Selalu jeles kalau pergi kat blog orang lain sebab iklan nuffnang diorang sentiasa 'hidup'.

Kali ini aku rasa sangat syukur sebab dapat gak tengok 2 iklan yang hidup di blog aku. Walaupun kadang-kadang satu iklan tu macam chipsmore, kejap ada kejap takde. Tapi takpelah, bagi aku itu satu petanda yang baik.


Iklan Air Asia menyinari side bar blogku


Iklan coffemate menceriakan headerku

Akhir kata, terima kasih nuffnang dan advertisor yang sudi menggunakan blog aku untuk menyiarkan iklan mereka. Harap iklan tue takkan tidurlah lepas ni. Amin

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

Fitrihadi.com said...

wohoo tahniah..akhirnya dapat gak..lepas ni usaha ar naikkan trafik untuk dapatkan earning lebih.. :)


- - -
(Rahsia) Rumah & Teknologi Dalam Filem IRON MAN Yang Tak benar!

- zuriey - said...

thanks.. tengah berusaha ni..wish me luck

Lovely Bella said...

heheh moh kite klik.. n klik.. n klik..

- zuriey - said...

lovely bella: jangan jadi fraud klik sdah..nanti nuffnang marah

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.