RSS

Tuesday, June 8, 2010

Hamburger 81 kilogram.


Mak oi besarnya hamburger ini. Siapa lah yang larat nak makan hamburger besar cmni. Kalau kecik tu aku boleh la makan lagi, bila tengok yang besar ni tak lalu pula aku nak makan. Besar gile. Confirm tak muat nak sumbat semua dalam mulut.

Ini bukan hanya gambar hiasan tau, ini memang kenyataan. Hamburger terbesar di dunia.Keseluruhan berat burger ini 90kg. Berat bdan aku pun tak sampai cecah angka tue. he3 Nak tau berat badan aku berapa? Biarlah rahsia :-)

Apa agaknya ramuan buat hamburger ni. Nak tau ke apa ramuannya.Mana lah tau kan lepas ni ada rakyat Malaysia pula nak pecah kan rekod ni. Burger tersebut mengandungi daging lembu, 120 biji telur, 150 kepingan keju, 1.5kg lobak, 2.5kg tomato dan 2kg salad dengan dilapisi sos istimewa dan roti ban gergasi. Punyalah banyak bahan-bahan dia. Rajin betul diorang ni. Ada saja bnda pelik yang diorang nak buat. Tak tau la lepas ni berapa berat lak burger diorang nak buat. Kita tunggu dan saksikan

Sumber: Kosmo

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

HaNi said...

guna sekor lembu agaknye ni

- zuriey - said...

itulah..daging tu berapa kilo agaknya dia guna

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.