RSS

Thursday, June 3, 2010

Gimme Food on Flights

Terus terang aku katakan yang aku tak pernah merasa naik kapal terbang lagi. Dulu masa kecik-kecik suka lambai kat kapal terbang tu. Macam lah diorang nampak kan kita lambai dari bawa tue. Memang teruja sangat bila nampak kapal terbang lalu.

Aku ada gak terfikir apa makanan yang selalu diorang hidangkan kat atas kapal terbang tu kan. Erm,, mesti yang sedap-sedap. Macam-macam yang aku gambarkan. Tapi kalau aku naik kapal terbang aku taknak lah makan makanan selalu yang aku makan. Muaklah. Asik makan nasi jekan. Nak gak cuba makanan lain.

Nak tahu makanan apa yang aku nak makan time dalam fligth. Sebenarnya kat Malaysia pun ada. Tapi aku selalu beli je makanan ni. Bukan pe, nak masak sendiri tak reti. Sedia kan duit je pastu order kat restoren. Senang cerita. Yang penting duit memang kena sedia awal-awal lah. Ini lah dia makanan yang aku nak makan time atas fligth. Tapi nak rasa versi yang lain pulak.


PIZZA!!!

Sedapnya dapat makan pizza yang panas-panas ats awan tue. Aku memang suka makan pizza. Kadang-kadang rasa cam orang kaya bila makan pizza ni. Yelah bukan murah tau dan bukan selalu aku dapat makan. Bestnya kalau apa yang aku impikan ini menjadi realiti.

Episode 43 Project Alpha Season 2


Episode 44 Project Alpha Season 2


Episode 45 Project Alpha Season 2


Episode 46 Project Alpha Season 2


Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Never go hungry while flying with MAS!


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

tools said...

mantap tuh sajiannya ...

- zuriey - said...

heheh...suka makan pizza

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.