RSS

Tuesday, June 22, 2010

Churp Churp

Rasa nak tergolek dibuatnya bila aku salah buat task yang diberikan oleh Churp Churp. Korang tau tak apa itu Churp Churp. Aku rasa ramai yang dah tau expecially yang da ada akaun Twitter. Kalau nak join Churp Churp ni kena lah ada akaun twitter. Kepada sesiapa yang masih tak tau pasal Churp Churp, boleh layari www.churpchurp.com atau rujuk gambar di bawah. Pendek kata Churp Churp ini berfungsi macam Nuffnang juga, leh dapat duit lagi.hehe



Klik gambar untuk lihat dengan lebih jelas.

Nak dipendekkan cerita, aku baru first time ni dapat task dari Churp Churp. Tapi aku telah salah faham. Korang nak tau apa yang aku buat. Aku pergi twit keywords2 yang diperlukan kat Twitter. Hahaha.. Punya lah pandai. Sepatutnya, diorang yang akan twit nanti. Kita just send ayat apa yang nak ditwitkan nanti dengan menggunakan keyword yang sepatutnya. Rasa nak pecah perut aku gelak akan kesilapan aku sendiri. Takpela, aku budak baru belajar. Memang aku tak berapa faham sebenarnya. Sampai Churp Churp bagi aku peluang kedua untuk task tue tapi still aku wat benda yang salah. Sorry Churp Churp, lambat pickup sikit.


Churp Churp tolong jangan rotan aku.. Bagilah aku peluang menebus kesalahanku ini.

Nasib baik ada AnakPerak merangkap sifu aku ni. Dia yang ajar aku bnda yang sebetulnya dibuat. Siap bagi contoh lagi tue. Memang bagus dia ni. Memang nak bagi aku pandai.hehe.
Tue lah silap aku gak tak tanya pada yang pakar dulu. Anyway kesilapan ini telah mengajar aku. Tak buat dah lagi lepas ni. Cnfirm aku terer wat task Churp Churp lepas ni.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.