RSS

Wednesday, June 9, 2010

Besarnya telur..

Besarnya telur..
Telur apa yang besar tue..
Ke telur sapa yang besar tue..hehehe


Besar macam telur dinasour

Inilah telur yang dimaksudkan. Banyak betul benda pelik yang kita jumpa sekarang ni. Kali ini pula mengenai telur ayam gergasi. Kadang-kadang rasa takut bila tangok benda-benda pelik cmni. Yelah semua tue tanda-tanda kecil nak kiamat. Tunggu jela kucing betanduk, itu confirm dah nak kiamat.Telur gergasi itu sepanjang 82 milimeter (mm), 62mm lebar dan berat 170 gram dan ditemui di bandar Zestafoni.


Sumber: Kosmo


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

9 comments:

Kie-yu said...

erks~
yg kucing bertanduk tu xmo la kua
lom ckup amal nih
*takot~*

- zuriey - said...

kieyu: kena sentiasa bersiap sedia. kita pun tak tau bila kita nak mati kan

Syafrizal said...

jangan disuntik sudah hehe
besar semacam je

- zuriey - said...

syafrizal: a'ahkan. kita mana tau apa yang diorang buat

gEe said...

ade ank aym kembar siam kot dlm tu. hehe

helena's said...

alamak tetibe takut!

- zuriey - said...

gee: itulah, kena tunggu menetas
helena: takut napa.. memang dah mcam2 bnda pelik sekarang ni

Fara Pearce said...

hahah .. artikel telur .
eh takut nye bila manusia dah jumpe bende2 pelik ni . hm =( wuuu *muka kerut gerun sgt* haha .

- zuriey - said...

Fara Pearce: itulah..nak dkat kiamat agaknya

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.