RSS

Wednesday, June 2, 2010

Aku 20 tahun akan datang

Cepat betul masa berlalu. Pejam celik pejam celik dah abis hari aku bercuti. Rasa tak puas je. Padahal bukan pergi mana-mana pun. Duduk lepak kat rumah je. Saja nak duduk bersantai kat kg. Macam biasa lah lepas dah cuti lama ni liat sikit nak pergi kerja balik. Rasa nak keje sendiri je. Suka hati aku nak pergi masuk keluar ofis bila.

Rindu aku dengan blog aku. Tak sangka ada gak yang datang melawat walaupun tiada update. Thank to you all. Pagi ini seperti biasa aku akan buat blogwalking kat page member. Pastu aku teruja dengan satu post ini yang dibuat oleh MissRed. Post dia ini biasa je sebenarnya. Tapi aku suka bab ramalan-ramalan ni. Bukan nak percaya tapi sekadar nak tau. Kelakar pula aku tengok. Nak tau ramalan pasal apa. Jom tengok muka aku 20 tahun akan datang.


Terasa tua bebenau aku tengok gambar ini. Inikah aku 20 tahun akan datang?? ohTidak!!

Lepas tue aku try la buat gambar yang lain kan. Nak tau apa hasilnya..



Lawak aku tengok gambar ini. Bukan pic aku yang dia buat, tapi pic model belakang tue. Korang cuba tengok rupa model tue. Semacam je aku tengok. Hidung dia napa senget macam tue.Rasa nak terguling-guling aku gelak tengok gambar ni..kuikuikui

Kalau rasa nak tau muka korang cmne dalam masa 20 tahun akan datang, klik SINI. Macam-macam lagi yang ada. Kalau nak tau muka baby korang pun boleh. Rajin-rajinlah korang explore k. Itu saja post merapu aku setelah lama meninggalkan blog ini.huhu


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

7 comments:

shafiq said...

cambest je, nak try la..huhu..


My latest entry : Meet The Iron Baby !

- zuriey - said...

try la..

~ ReD ~ said...

kan aku dh kata...nilah masanya nk gelakkan muka sndiri ke apa..haha

tp sesuai kot muka kau ngan model tu.hahaha

apsal aku tgok muka tua kau bermata stiiim je..?wahahah

- zuriey - said...

hahha..dah tua mata pun dah kuyu..memang lawak bnda alah ni

Rina (◕‿◕)✿ said...

hahahha. macam besh jee

rina pon nak buat la

thanks ek share!
^__^

Syafrizal said...

wah macam muka pelakon hehe

- zuriey - said...

Rina: welcome
syafrizal: pelakon?? perli ke apa

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.