RSS

Friday, May 14, 2010

Wasiat untuk aku


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pagi ini aku telah dapat satu wasiat dari seseorang. Siapalah yang banyak sangat harta ni bagi aku wasiat. Alangkah bertuahnya aku. Itulah orang kata tuah manusia tiada siapa yang tahu. Nak tahu apa yang terkandung dalam wasiat tue..Jom kita check it out.

Wasiat ini telah diberikan oleh orang kaya kg sepening lalat bernama aziraabdullah. Memang baiklah dia ni bagi aku wasiat. Tak terfikir aku dapat wasiat dari dia..Ini dia kandungan wasiat dia,

1. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat…
Sampai kena heboh satu kg ni, takut nanti semua orang nak kawan dengan aku. Yelah dapat wasiat yang tak ternilai ni.

2. Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv.
Pelik betul isi kandungan ini wasiat ini. Selalu aku makan depan tv, lepas dah kenyang aku baring depan tv. Lepas tue, jari ini akan gatal korek hidung..he3

3. Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
Kalau dah nama makanan pelik, aku takut nak makan. Takut pula status halal dan haram dia tue..

4. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
Taklah ramai sangat, 202 orang je.

5. Macamane korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe…kat mana???
Selalu jumpa dalam mimpi je..huuhu..Bila nak jadi kenyataan

6. Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau7 paling tak active
Tang ni yang aku musykil. Aku dapat wasiat ni sebab aku aktif ke sebab aku tak aktif.huhu. Oklah dengan senang hati aku nak bagi juga wasiat kat orang lain. Orang yang terima wasiat ni harap dapat membacanya dengan rela hati.



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

Syafrizal said...

Alamak, saya kene wasiat jugak ke hehe

- zuriey - said...

yup.ingat senang ke saya nak bagi wasiat kat awak..he3

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.