RSS

Monday, May 17, 2010

Walaupun sudah lambat, tapi aku tetap nak komen juga

Aku tau may be entry kali ni agak basi. Tapi takpe aku nak juga komen pasal ni. Ramai kan dah tau yang China menang Piala Thomas. Memang aku dah agak sejak aku tengok perlawanan antara China dengan Malaysia separuh akhir tempoh hari. Anyway China you deserve to win. CONGRATULATION China..

China menang mudah ke ats Indonesia (3-0)macam mana diaorang menang mudah ke atas Malaysia. Memang dahsat la diorang ni. Sekali lagi diorang menjadi juara Piala Thomas. Aku geram gila masa tengok Malaysia lawan China hari tue. Segala tindakan Chong Wei ada je tak kena. Lin Dan banyak dapat mata atas kesilapan Chong Wei hari tue. Aku dah boleh agak keputusan perlawanan bila Chong Wei kalah di tangan Lin Dan. huhu.. Sedih betul bila tengok diorang main. Asik China je dapat mata.

Betul la kata jurulatih China yang Malaysia sekarang hanya ada barisan pemain yang veteran sahaja. Siapa yang nak teruskan perjuangan hero-hero badminton Malaysia nanti. Mana pelapis-pelapis muda kita. Rasanya dari sekarang dah kena cari pelapis. Susah-susah train je budak-budak yang masuk JAGUH tu sampai diorang besar. Tapi lama la pula nak tunggu diorang besar kan.


Inilah agaknya pelapis pemain badminton Malaysia untuk 10 tahun lagi.

Apa-apa pun teruskan usaha anda semua. Aku lagi suka tengok badminton Malaysia ni dari bola sepak..he3.Keep it up.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

Syafrizal said...

Tak tengok langsung sebab dah tau Malaysia mesti kalah. China terlampau kuat tahun ini.

- zuriey - said...

Malaysia pun terer gak sebenarnya. Tapi masa lawan tu ada je yang tak kena. Geram je tgk

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.