RSS

Tuesday, May 11, 2010

Takkan hilang WANITA di dunia

Mata aku tetiba segar bila terbaca satu artikel kat Harian Metro hari ini. Dunia dah nak kiamat aku rasa. Tak sangka smpai macam ni sekali jadinya. Macam dah takda perempuan lagi kat dunia ini. Yang sama jenis juga yang dia nak. Nak tau aku cerita pasal apa ni. Aku tengah mengulas artikel berkenaan Iklan pasangan songsang.


Lelaki di luar sana, jangan tiru aksi ini.

Apa nak jadi ni. Perempuan melambak-lambak kat muka bumi ni. Kenapa yang sejenis juga yang di cari. Susah kalau dh jadi tak normal mcam ni. Manalah tak ramai wanita yang jadi andartu,andalusia.. Bilangan lelaki dahlah makin kurang tambah pula yang suka pasangan songsang. Nauzubillah

Diorang ni tak takut ke buat benda mcam ni. Siap dah ada persatuan lagi. Ish3. Menggalakkan orang lain buat benda tak baik. Takde ke perasaan malu atau segan. Yela kalau korang baca artikel tu, diorang ni siap letak gambar dan no telefon lagi tu dalam mencari pasangan sejenis. Macam mana lah agaknya perasaan famili dan ibu bapa diorang bila terbaca atau tau yang anak diorang homoseksual.

Apa yang aku terfikir, apa yang membuatkan diorang ni hilang perasaan terhadap wanita dan lebih suka pasangan sejenis. Allah dah ciptakan setiap makhluk tue berpasang-pasangan. Kalau haiwan jantan dengan betina, kalau manusia lelaki dan wanita.Pelik betul aku. Jangan smpai tuhan turun kan bala sebagaimana bencana ke atas kaum nabi Luth.



Harap diorang ni akan kembali ke pangkal jalan. Bertaubatlah sebelum terlambat. Ramai lagi wanita di luar sana yang amat sesuai untuk dijadikan pasangan. Wallahualam


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

~ ReD ~ said...

hoh! merana aku kalau kahwin ngan laki gay.muaaha ;p

Syafrizal said...

Nama pun nak kiamat
banyak benda terjadi dan tak sangka

- zuriey - said...

ReD: ish3 kesian..takpela atleast khwen gak gay tu dgn pompuan
syafrizal: itulah..menakutkan

herizal alwi said...

Nice words
:)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.