RSS

Thursday, May 20, 2010

Kos Pentadbiran Di Mansuhkan? Realiti atau Fantasi

Seperti biasa lepas 17hb aku akan cek bagi PTPTN aku walaupun aku tak buat sebarang pembayaran. Nak cek berapa banyak kos pentadbiran aku kena. Memang selalu tak berganjak pun jumlah baki tue. Dah bayar lepas tue kena kos pentadbiran sama banyak macam bayaran kita. Mana nak luak macamni.

So tadi aku pergilah cek kat Efes penyata aku. Agak terkejut juga kerana tiada kos pentadbiran untuk bulan ni. Selalunya sharp 17 hb mesti da kena. Aku pun bagitahu kat member aku, dia pun kata tak de lagi. So, sekarang ni satu tanda tanya pada aku. Adakah memang tiada kos pentadbiran lagi ataupun penyata tu lmbat update.

Sama-samalah kita tunggu jawapan bagi persoalan aku ini.. Tapi aku memang sangat berharap yang tiada kos pentadbiran..Ringan sikit beban nak bayar hutang ni. Baru rasa semangat nak bayar balik hutang. Tak sabar rasanya nak bebas dari hutang PTPTN.


AKU YANG BEBAS DARI BELENGGU HUTANG

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

ellis suriyani said...

jom bace entry ellis..ellis de simpan something kat celah kangkang...hahaha

Syafrizal said...

masih ragu2...
dulu org complaint pasal caj yang dikenakan.. tak perlula rasanya sebab ini untuk bantuan pada para pelajar dan bukan untuk kaut keuntungan..

tapi kalau betul bagus la.. dengar kata PTPTN nak bagi diskaun kalau result ok.. betul ke?

Bintang Hati said...

btol ke ni..??
bgus la kalo camni...
sy sdri xtaw coz hutang dip dlu dtgguhkan pmbyran..hehe

- zuriey - said...

syafrizal: yeker ada diskaun. tapi untuk budak yang tgh stady je ke. entahlah smpai bila nak abis bayar kalau interest tinggi cmni
bintang hati: itu tak cnfirm lagi. kena cek balik baki terkini. harap memang takde dah

ellis suriyani said...

ehem..traffic jem..pon..pon.. :D

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.