RSS

Wednesday, May 12, 2010

Kembang rasanya dapat pujian

Semua orang suka dipuji dan tak suka dicaci. Hari ini bila buka blog aku terima satu pujian di shoutmix. Seronok rasanya bila dapat pujian. Pujian ni telah membangkitkan lagi semangat aku dalam dunia blogging ni. Nak tau pujian apakah itu. Tengok kat bawah ni.


Thanks to sufferedgezine atas pujian anda. Terharu rasanya bila dapat pujian macam ni.


Bukan sekadar bagi pujian sufferedgezine sempat lagi bagi award khas untuk aku. Terkesima jap aku. Bukan selalu orang nak bagi pujian dan award mcam ni.



Aku bukan nak menunjuk-nunjuk, cuma aku nak kongsi bersama perasaan gembira aku ni dengan korang. Di samping itu, nak naikkan semangat korang berblogging. Inilah salah satu nikmat yang korang akan rasa. Bagi yang dah otai diorang mesti dah lama rasa bnda cmni, tapi yang baru macam aku ni memang sngat teruja bila dapat pujian dan award cmni.

Akhir kata, ucapan terima kasih tak terhingga kepada sufferedgezine ats pujian dan award yang diberi. Serangkap pantun untuk semua,

Terima kasih daun keladi,
Lain kali mai la blog ni lagi.

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

sUfFeR8zInE said...

kalau dah nampak terbaik dimata usah disembunyikan lagi :)

Syafrizal said...

Pujian dan dapat trafik hehe.

- zuriey - said...

suffer8zine: mekasih
syafrizal: betul tu..he3

~ ReD ~ said...

congratz babe;)

- zuriey - said...

red: thanks babe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.