RSS

Thursday, May 13, 2010

How Many Wiggies?



Entry kali ni nak menguji kecekapan mata dan minda korang. Nampak tak gambar kat atas ni. Cube kira ada berapa banyak wiggi dalam ni.. Nanti kongsikan jawapan korang dengan aku. Aku kira semua ada 217, tapi tak sure la betul ke tak.

Tweet jawapan ke @ProjectAlphaMY dan @P1W1MAX, termasuk hashtag #wiggycount. 10 jawapa pertama yang betul@hampir dengan jawapan sebenar boleh menang P1 bag. Apa tunggu lagi cepat tweet jawapan korang.

Episode 22 Project Alpha Season 2


Episode 23 Project Alpha Season 2


Episode 24 Project Alpha Season 2


Episode 25 Project Alpha Season 2


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

Syafrizal said...

Pening tgk kempen P1 ni hehe.

- zuriey - said...

mencabar tu..he3

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.