RSS

Thursday, May 27, 2010

Genap 10 orang anak buahku

Semalam genap 10 orang anak buah aku. Tiap-tiap tahun bertambah. Memang aktif adik beradik aku ni.h3 Bguslahkan. Time muda-muda ni lah nak dapat anak. Besok dah tua payahla pulak. Anak buah aku yang ke 10 adalah seorang perempuan. Tahniah kepada kekandaku Zalina. Kiranya sekarang ni aku ada 5 orang anak buah perempuan dan 5 orang anak buah lelaki.


Tak sabar rasanya nak jumpa baby baru ini. Mesti dah besar comel macam ini.

Baby baru ni belum diberi nama lagi. Kakak aku suruh carikan. Mula-mula rasa mcam malas lak nak cari sebab sebelum ni nama yang aku cari semua dia tak suka. Last-last dia cari sendiri. Korang ada nama yang best tak? Kongsi lah dengan aku. Ini antara nama best dan maksudnya yang baik yang aku jumpa.

Izzah Insyirah -Kemuliaan/kegembiraan, lapang hati Semoga anak yang dilahirkan memiliki perbadi mulia. Akhlak-akhlak baik yang dimilikinya mampu menggembira dan menjadi penghibur kepada kedua ibu bapa yang telah mendidiknnya menjadi manusia yang berguna pada dunia dan akhiratnya.

Nurin Najwa-Cahaya & bisikan rahsia

Hannah Damia- Kasih sayang & kebijakan, keberkatan

Banyak lagi nama yang best-best. Rasa tak tau nak pilih yang mana. Ceh macam aku nak cari nama anak sendiri pula. Auntie dia mengalahkan mama dia sendiri..he2 Tumpang sekaki kegembiraan ni apa salahnya. Raya nanti kena lebihkan budget duit raya ni. Yelah anak buah da makin bertambah. Tak lama menyusul lagi sorang, Insyaallah.



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

10 comments:

soclose2213 said...

beshnya ramai anak buah, adik bila lagi? hihihi blokwalking..i follow

- zuriey - said...

saya? alamak calon pun takde..

Kyosingcat said...

Yang buat post ni pulak biler nk ade anak sendiri? keh keh keh...sape kyo? Psssttt~ Rahsie ooOO hehee

Bro Framestone said...

meh bro tolong buatkannk he..23x

BroFramestone Blog

Lilah said...

10 anak ? wah meriah sekali...

Lovely Bella said...

bella x de anak buah lagi... huhuh anak sndiri pun x de adehh.. heheh :)

- zuriey - said...

Kyosingcat: yang buat post ni kahwin pun belum. Calon pun takde cmne nak dapat anak.huhu
BroFramestone: tolong buat pe bro?
Lilah: memang meriah.. lagi2 time raya..bising dengar suara diorang je
Bella: Bella anak first ke? takpe nanti dapat gak anak sendiri. Saya pun mana ada anak lagi

~ ReD ~ said...

ahaks.. aku dh leh agak dh nnti mesti anak kau RAMAIIIII...muehehehe

- zuriey - said...

red: anak aku ramai?? wah..abislah

Syafrizal said...

10? saya baru 6 hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.