RSS

Friday, May 7, 2010

‘Contest: Bila Blogger Bercuti!’



Nak menang hadiah? Mai join contest ni. Mood contest aku ni memang tak pernah berhenti. Pantang tengok contest. Tapi tak semua gak contest yang aku join. Aku join yang senang aku nak buat dan tak terlampau berat syarat-syaratnya. So, kali ini seperti tertera kat tittle tue Contest: Bila Blogger Bercuti! ini dianjurkan oleh fitrihadi dan gabungan beliau izzahfarhana.com. Perhatian contest ni hanya untuk blogger sahaja (orang yang memili blog).Nak tau syarat-syaratnya, memang lah kacang. Korang klik kat SINI untuk makluman lanjut.

Sekarang ni aku nak kongsi dengan semua apa yang aku buat time cuti. Tak kiralah cuti panjang ke cuti pendek. Selalunya kalau cuti hujung miggu aku hanya lepak dengan geng-geng aku. Ini pun kalau aku pulang ke kampung. Kalau aku tak balik kampung aku banyak habiskan masa tengok tv di rumah.

Berbalik pada cuti pendek dikampung (cuti hujung minggu), nak tau kat mana aku selalu lepak. Kalau orang Melaka mesti tau time hujung minggu mana anak-anak muda ni lepak. Ye betul. Tak lain dan tak bukan kat Mahkota Parade atau nama glamournya MP.

Masa aku muda-muda dulu (macam dah tua sangat je sekarang ni) tak banyak sangat shoping nak lepak. Even tak de duit pun tapi stil nak lepak kat shoping. Tapi sekarang dah banyak shoping ada kat Melaka ni. Memang sengitlah. Tak tau nak pergi mana sekarang ni. Semua shoping best yang penting poket mesti ada duit. Nak tau apa aku buat kalau pergi shoping. Jom tengok gambar kat bawah ni.


1. Bergambar sepuasnya. Yelah bukan selalu dapat jumpa diorang ni. Ini jelah kenangan yang boleh diabadikan. Post jangan tak post.


2. Dah nama pun pergi shopping. Poket mana boleh kosong. Mesti nak beli sumthing. Tak bestlah kalau window shoping je. Ni tengah beratur nak cucuk duit.


3. Apalagi kalau dah cucuk duit tue, banyak lah yang dibelinya. Abis duit dalam sekelip mata. Berapa plastik adaa tue..Bukan plastik kosong tau


4. Bila dah puas shoping, perut pun mula berbunyi. Apa lagi makan time lah.

Inilah yang aku selalu buat di masa cuti aku. Walaupun nampak biasa je, tapi ia sentiasa melekat di hati. Bukan selalu dapat spend time dengan member ni. Seronok tue ditambah dengan otak gila-gila diorang ni. Memang penat nak layan. Oklah sampai sini sahaja. Korang kalau ada cerita time cuti yang best jom lah kongsi sama-sama. Selain dapat kongsi boleh gak menang hadiah. 2 dalam 1, sapa taknak oi.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

fikah mus said...

all the best to you!!!
ada baca sal kontes ni jugak, tapi takde idea lgi nak buat..

- zuriey - said...

tq..mai join sekali..bukan susah pun

honey bunny said...

tq sbb lawat blog saya.. gud lak 2 u 2... nice blog r.. rajin awak apdet eak.. hehehhe..

Fitrihadi.com said...

haha thanks sebab join..tengah memilih lagi entry terbaik :)

- zuriey - said...

cik penganjur da dtg melawat. harap leh lah berjaya menambat hatinya..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.