RSS

Monday, May 17, 2010

Bertambah koleksi aku

Alhamdulillah, syukur ke hadrat illahi hari ini bertambah satu lagi koleksi 'barang' aku. Amboi, bunyi macam barang berharga je kan. Memang berharga sebab dia tak boleh dibeli dengan wang ringgit sebenarnya. Apa pula tu.. Dah berharga tapi tak boleh beli. Saja je nak berteka teki dengan korang.

Inilah 'barang' tue sebenarnya.


Award ni diberi oleh nisyaheartz.Thank you very much.

Cmnelah agaknya nisya ni boleh tau aku ni nice orangnya eh. Rasanya belum pernah jumpa lagi. Tak kisahlah kan, yang penting aku ni memang nice orangnya.he3 (masuk bakul angkat sendiri pula). Ada pula assigment kena buat bila dapat award ni. First time ni dapat award sekali dengan assignment. Takpela aku jawap jela.

1) Copy award nie kat blog korang
Awal-awal aku dah copy

2) Buat ucapan korang kepada pemberi award dan perasaan korang
Dah buat dah ucapan tadi. Tapi takpelah once again jutaan terima kasih pada nisyaheartz. Perasaan mulanya memang teruja tapi bila pergi ke blog nisyaheartz ni ada pelik sikit. Sebabnya untuk last task ni dia kata dia taknak tag sesiapa, tapi napa dia bagi gak award ni kat aku through shoutmix. Ni nisyaheartz je yang boleh jawap.

3)Jawab soalan2 tag nie..

1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
Aku nak kumpul duit banyak, nak jadi kaya.HAHAHA.. Kalau tak boleh jadi kaya kahwin dengan orang kaya pun tak pe..(mata duitan betul)

2. Apakah nama samaran korang
Just call me Zuriey.

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
a- mak
b- ayah
c- my siblings

4. Panggilan untuk si dia
Si dia tue sapa eh.. Entahla..

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
Ini soalan paling best. Aku suka soalan ni. Aku impikan sebuah kereta dari si dia. Amboi parah husband aku nanti. Takdelah aku nak sangat orang bagi aku teddy bear.huhu.Macam budak-budak. Lantaklah memang dah lama aku impikan bnda ni. Tapi nak teddy bear besar punya.

6. Blog mana yang korang suke visit n yang leh aku follow gak
Aku suka visit member aku missRed dan anakperak. Tak lupa blog-blog otai. Banyak gakla kalau nak letak kat sini.

7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda
Ramai tue. Kalau tak cukup 15 orang boleh tak. Bolehla eh janji ada.



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

Syafrizal said...

Tak abis2 ngan award dia hehe..
penuh dah almari dengan award tu

bdk bucuk :P said...

Tahniah2.. anda mmg nice.. u'r nice girl sweety. Zuriey aka bdk kecik dkt ofis ni. Wasiat mggu lps ira x buat lg.. zuri bg award lg.. hehehe..mmg sangat nice la ini budak.. any way,thanks ek..

- zuriey - said...

syafrizal: jeles la tu..he3
bdk bucuk: welcome..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.