RSS

Tuesday, April 27, 2010

Terima Kasih Sayang..


First of all, sayang itu ditujukan kepada semua yang membaca post ini. Sayang itu aku tujukan khas buat semua yang sudi melawat blog ku ini. Anyway jangan salah faham ye. Mesti korang geli kan, apalah minah ni duk sayang-sayang pula. Buang tabiat apa aku ni kan.

Sebenarnya aku dah lama berhajat nak buat post pasal ini. Tapi kali ini baru tertunai hasrat tu. Selama ini duk berangan je.. Anyway hari ini nak ucapkan jutaan terima kasih tak terhingga kepada semua yang sudi melawat blog aku yang tak seberapa ini. Sebenarnya aku terkejut tengok statistik unik visitor aku. Ada juga yang sudi melawat blog aku pagi-pagi buta. Dahsat la korang ni. Tak tido malam agaknya buat blogwalking. Tabik spring kat korang.

Aku ni baru je dalam dunia blogging ni, baru aktif selama 4 bulan. Aku dah create lama blog dari tahun lepas tapi terbiar macam tue je. Start tahun ni baru aku aktif.Bila dah aktif 4bulan ni, memang rasa nikmatnya. Bila ada yang sudi jadi follower aku, ada yang sudi dah melawat time malam, sungguh terharu. Tak sangka ada juga yang sudi..Dan yang paling best dapat kenal dengan ramai blogger expecially otai blogger.


Walaupun tak ramai tapi aku tetap tidak sangka ada yang sudi melawat. Thanks a lot.

Anyway thanks again kepada semua yang menyokong secara langsung atau tak dalam aku berblogging ini. Jasa korang tak dapat aku balas. Alhamdullilah sekarang ni, follower aku dah ada 73 orang. Ingatkan nak tunggu follower cecah 100 baru nak buat post ni, tapi dah tak boleh tahan.Walaupun follower aku tak ramai macam korang, tapi aku memang tak sangka akan jumlah ini dalam masa 4 bulan ini. Hope lepas ini aku dapat sediakan entry yang lagi best dan manfaat untuk share bersama korang nanti.

Akhir kata, FrOm HeARt To HeArt ~ Always be with ME~.. LOVE U ALL..







Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

Syafrizal said...

Ingatkan untuk bf tadi hehe. Sama2 kerana sudi menghargai pembaca blog awak seperti saya ye. Singgah2 la blog saya dan baca maklumat pasal blogging.

~ ReD ~ said...

sama2 dear :D

kak ina kl said...

insyallah minggu depan akak gi ke melaka..

sayang tak semestinya buat kekasih hati..tapi buat semuao orang.

- zuriey - said...

syafrizal: ok,nanti saya singgah selalu
red::-)
kak ina kl: akak g melaka buat apa..ni yaang nak ikut sekali ni

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.