RSS

Monday, April 12, 2010

No Strings Attached

No String Attached? Apa maksud dia. Apa yang terlintas kat minda korang bila baca tajuk ini? Aku pun tak faham sebenarnya apa menda la tue kan. Aku pun tanyalah kat pakcik google. Memang macam-macam yang keluar. Pening pala aku. Aku tanya kat kamus online nak tahu makna sebenarnya. So, kalau korang nak tau makna 'No String Attached' dalam bahasa Melayunya ialah 'Tiada Tali-tali Disertakan'.

Peliknya terjemahan dia dalam BM. Bila aku tahu makna dia, terus terlintas kat minda aku ini pasal alat-alat tanpa wayar, dalam Englishnya 'Wireless'. Salah satunya ialah broadband. Kenapa aku cakap cmtu. Yelah dah tentu-tentu brodband boleh dibawa ke hulu ke hilir. Boleh digunakan di mana sahaja. Mana ada wayar yang berserabut. Tak payah pening pala nak angkutnya.

Kepada yang pengguna tegar internet, mesti rasa kosong kalau sehari tak serve internat kan. Tapi selalunya korang guna apa nak serve internet.Sekarang teknologi dah canggih. Ramai yang memilih brodband berbanding yang lain.JIka anda masih tercari-cari brodband yang sesuai untuk digunakan. Aku ada jawapannya. P1W1MAX telah menghasilkan brodband terbaru mereka iaitu W1GGY.


Apa istimewanya W1GGY ini.
1. No String Attcahed (Tanpa wayar). Senang nak bawa kemana-mana dan tidak menyemakkan tempat anda.
2. Tiada kontrak dan tanpa batasan. Anda boleh menggunakannya tanpa had dan di mana sahaja anda berada (selagi ada coverage)
3. Senang digunakan. Cucuk sahaja di usb port komputer anda.
4. Free modem.
5. Harga yang berpatutan.

Sekarang ini, tak payah susah-susah nak cari coverage internet. Bawa je W1GGY ini ke mana sahaja korang pergi. Korang leh update blog, facebook, friendster dll bila-bila masa. Memang berbaloi kalau ada W1GGY ini.
Jika anda berminat dan ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang W1GGY ini, anda boleh layari http://www.p1.com.my/wimax/wiggy_packages_ref.aspx

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.