RSS

Tuesday, April 20, 2010

Artis pun kalah dengan aku tau

Artis pun kalah dengan aku tau!!! Pergh berlagak gila minah ni. Mana tak berlagaknya, artis yang lama berkecimpund dalam dunia hiburan tue pun ada yang tak dpt apa yang aku dapat ni. Takyah susah-susah jadi artis pun boleh dapat tau. Napa tak percaya?

Korang semua kena percaya apa yang aku nak bagi tau ni. Ini bukan reka cerita tapi ini adalah kenyataan. Firstly, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada pengundi dan peminat aku. Ucapan terima kasih kepada ibu bapa aku yang menyokong aku selama ini. Dan dengan rasa hormatnya aku ingin berterima kasih kepada Ira kerana sudi menghargai aku. Amboi memang kalah artis. Macam dapat award Anugerah Bintang Popular pula.

Alkisahnya, semalam member aku ada shout kat shoutMIx aku yang aku dapat award. Sungguh terharu aku. Nak tau aku dapat award apa. Inilah dia...


Beautiful Blogger Award.

Mesti korang kata, 'alah orang dah lama dapatla, itu pun nak kecoh'. Peduli apa aku kan. Yang penting aku rasa happy dan appreciate Ira kerana sudi bagi award ini kat aku. Satu persoalan dalam minda... CANTIK KE AKU NI?? Malu pula rasanya.. Layankan aja..he3

7 comments:

~ ReD ~ said...

yakin la bahawa anda cantik dgn cara tersendiri ;)

bdk bucuk :P said...

Cantik arr...

- zuriey - said...

alamak kembang semangkuk bila org puji..he3 tq

Anak Perak said...

erk..

- zuriey - said...

eleh, jelesla tue.

Noor Faezah Mazli said...

cantik la?? ko je xtau. huhu

- zuriey - said...

biasa-biasa je pae

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.