RSS

Tuesday, April 13, 2010

Artis bersama produk mereka

Sekarang ini dah macam trend pula artis buat produk mereka sendiri. Artis pun menceburkan diri dalam bidang keusahawanan. Yela, maklum jela pendapatan artis ini bukan tetap. Sementara tengah banyak duit and tgh popular ini, gunakanlah peluang yang ada dengan sebaiknya. Besok-besok kalau dah tak laku ada pendapatan lain untuk backup kehidupan diorang. So, arini aku nak kongsi produk-produk yang dihasilkan oleh artis ini. Kebanyakannya menghasilkan produk kecantikan. Artis dan kecantikan tidak dapat dipisahkan.



Siti Nurhaliza -SimplySiti


Mila - LuvMila


Erra Fazira - Ferra KosmoLook atau Ferra KL



Sheila Majid - Jerneh


Iffa Raziah - Serifah


Hattan- Addam Men Skincare


Nadia Mustafa-NadiahChantik


Ella- Beauty That Rocks The World

Harap diorang berjaya dengan produk masing-masing. Lepas ini, nantikan kemunculan produk aku pula..:-)

2 comments:

Gadis H said...

mmg ramai artis yang kuarkan produk mereka sendiri. tp xramai yang dpt menghasilkan produk yang benar2 berkualiti. saya dah tengok produk simplysiti tu kat watson, brg kosmetiknya mmg memuaskan hati.... harap kualiti seperti ini akan terus berkekalan... ^_^

- zuriey - said...

Gadis H :tengok je ke produk tu ke dah cuba sekali. Harap barangan diorang akan selalu diupgradekan

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.