RSS

Friday, April 23, 2010

Aku kena lagi

Aku kena lagi. Kena apa ni. hadui.. Kena tag la dengan syahmanz. Tengok kat shoutmix semalam yang aku kena tag. Tapi tak dan nak membalasnya. Hari ini aku baru berkesempatan. Terasa femes gak bila kena tag. he3 Ada gak orang nak tag aku. Macam tak percaya rasanya. oh tidak...he3

Apa pula agaknya assigment aku kena buat kali ini. Jom kita terjah..

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.

Nak tau gambar apa yang dah kena tikam. Ni dia...


Gambar aku bersama pakwe aku..hahahah..Jangan jeles..

Awatlah besar sgt muka pakwe aku tu kan. Jauh beza tul. Anyway pic ni amik masa Gatsby Street Fair hari itu. Ala yang aku pergi hari itu. Masuk Malaysia Book of Record lagi, The Largest Blogger Gathering. Pic ni diambil oleh my partner masa tu,Linda. Nasib baik ada Linda walaupun handfone betri dia dah kembung. Tinggal nyawa-nyawa ikan je masa tue. Aku pun interframe la jap sementara tak 'meninggal' handfone tue. Masa tue memang tak tau nak amik port kat mana. Aku main berdiri jela di smping pakwe aku tercinta tu..ha3

Bab yang last step untuk assignment ni nanti aku letak. Korang berjaga-jaga. Kalau mood jahat datang kenalah korang.. Kalau tak, korang selamat. Doa jelah eh







2 comments:

~ ReD ~ said...

hahaahah...bateri hp aku tu dh innalillah pun. dah tanam pun

dh berganti. pas ni leh tgkap gmbr banyak2. pastu sumenya jadi 8th pic. hahahahah

- zuriey - said...

dah ganti betri baru ke ganti handfone baru terus.. cantiklah cmtu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.