RSS

Thursday, March 18, 2010

Thank you Nuffnang.. I love u..Muahhh

HIP HIP HOOREY !!!

Hari ini aku memang sangat teruja..yuhu bestnya..Nak tau apa sebabnya? Ini kerana akhirnya aku dapat juga earning dari nuffnang. Seronoknya hati ini. Rasa berbaloi-baloi wat entry utk Project Alpha S2 Instant Cash miggu kedua. Aku ingat tak dapatla sbb tulis entry tu pun sudah last minit. Walaupun hadiahnya tidak seberapa tetapi aku sangat bersyukur. Dapat gak topup duit belanja makan aku utk 2 minggu. Siapa yang nak kasi kan? Siapa lagi kalau bukan nuffnang..huhu

Lagi satu berita gembira, aku dapat invitation dari nuffnang menyertai Gatsby Deodorant Street Fair.


"Dear Nuffnanger,


Congratulations! You've been selected as one of the first 400 bloggers to attend the Gatsby Deodorant Street Fair on 17 April 2010! Just to recap, the details of the event are as below:


Date: 17 April 2010
Time: 10.00 am - 5.00 pm
Venue: Front foyer, Ground floor, Berjaya Times Square"

Bestnya dalam satu hari dapat smpai 2 kali berita baik. Kalau boleh hari-hari nak dapat berita macam ni. Anyway A MILLION THANKS to Nuffnang kerana menganjurkan kontest yang best dan memberi aku peluang menyertai aktiviti diorang. A kiss for you Nuffnang.



Korang semua jgn jeles eh..he3.Anyway korang pun blh dapat juga apa yang aku dapat. Apa hanya perlu korang buat adalah jadi seorang blogger dan daftarlah dengan Nuffnang dan sentiasa mengikuti perkembangan Nuffnang. Guarantee korang akan dapat apa yang aku dapat malah boleh dapat lebih lagi dari aku.

                                                            

9 comments:

Sendra said...

nuffnang memang best kan?support nuffnang!

Aini said...

yeahaaa nuffnang memang baik ati.. tahniah kak =)

syazleen ismail said...

cool! dah dapat 40 ke?

shazika said...

tahniah..

Anak Perak said...

kena belanja sifu ni.hehe..

- zuriey - said...

Sendra: ye betul..support la nuffnang
aini & shazika: Thank you so much
syazleen: adalah sikit tapi syukur sgt
anak perak: sapa sifu?sifu tu siapa? he3

khairilhusni said...

Aku pon dpt. Kita jumpa kat sana.

- zuriey - said...

kharilhusni: c u there :-)

Rina (◕‿◕)✿ said...

hai zue! pegi ek gatsby?? jumpe sane ek. segan nyee hehe tapi cam x sabar nak jumpe blogger2 yang femes2..

tegur2 la rina ye..:)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.