RSS

Tuesday, March 23, 2010

Stesen Puduraya tidak jadi tutup

Aku nak bagi tau kat sini yang Stesen Puduraya tidak jadi ditutup. Memang sebelum ini heboh kata Puduraya nak tutup pada 19/3. Tapi minggu lepas aku try pegi pudu sebab nak balik Melaka. Beli tkt kat kaunter lpas kuar stesen Plaza Raya (naik Star). Aku tanyala kat auntie jual tiket tue..

Aku : Nak naik bas kat mana?
Auntie : Kat Pudu.
AKu: Bukan kat stesen sementara tu ke. Kata Pudu nak tutup
Auntie : Tak jadi tutup.
Aku : Abis bilanya ditutup
Auntie : Tak jadi tutup.

Tapi aku tak sempatlah nak tanya kenapa. Sebab aku nye bas da nak smpai. Smpai situ sahaja perbualan kami. So, kepada pengguna bas ekspress dari KL atau hendak ke KL, korang jgn risau lagi sbb puduraya tidak jadi untuk ditutup. Tak payah pening kepala nak pegi stesen semntara. Anyway aku pun suka Puduraya tak jadi ditutup (susah nak cari stesen sementara tu).



2 comments:

Anak Perak said...

Kalau x guna bus ni? jgn riso...hehe..

- zuriey - said...

sapa tak naik bas takyah la risau..risau time minyak naik jela..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.