RSS

Thursday, March 25, 2010

Is it my lucky day?

Hatiku berbunga-bunga hari ini. Seronoknya.. Rasa hari ini memng lebih baik dari semalam. huhu... Nak tau kenapa? Cuba korang tgk date post ini.. Apa yang boleh dikaitkan dengan date ini.. Ye betul.. Hari ini merupakan hari gaji. Memang sume orang tetunggu-tunggu hari gaji kan. Yela hujung-hujung bulan ni banyak poket yang kosong.




For ur all information, hari ini juga aku dapat earning dari Nuffnang for week 3 Project Alpha Instant Cash. Sekali lagi aku berjaya menjadi antara 100 orang terawal menghantar post tersebut dengan memenuhi segala syarat. Hurey.. Dpat lagi income..Masyuk

Hari ini juga aku akan dapat semula barang berharga yang dipinjam oleh member aku. Apakah barang berharga itu? Jeng..jeng..jeng.. Biarlah rahsia. Tapi memang aku sgt teruja dapt balik barang aku tue. Bestnya. Nama pun barang berharga..Memang suma orang suka.. Akhirnya aku berjaya memilikinya semula.

Akhir sekali, sedang asyik melawat blog my friend, I found something. U all nak tau apa.. Ini dia....



Tak sangka betul aku dapat award ini. Jangan memain, Anugerah Terhormat lagi tue.Korang ada ke..he3 Jangan jeles hehehe. Award ini telah diberikan oleh Miss ReD. Thank u very much to her. First time aku dapat award. Im so proud with myself he3...(tak baik bangga diri). Tak sangka boleh jadi Top Blogger 2010. Top sgt ke aku ni..
Ucapan tak terhingga kepada semua yang sudi melawat dan menyokong aku selama ini. Tanpa korang siapa lah aku..(mengalahkan artis dapat award plak).

Back to my title, adalah hari bertuah aku? Aku sgt bersyukur kepada Allah atas segala rezki yang diberikan. Mudah-mudahan murah lagi rezeki aku selepas ini. AMin
So dengan segala hormatnya, aku ingin berkongsi award dan kegembiraan aku ini dengan blogger yang lain. Siapakah gerangan yang bertuah itu..Sila cek sama ada blog anda tersenarai atau tidak. Kalau ada TAHNIAH aku ucapkan, kalau takde jangan sedih k. Korang akan dapat gak stu hari nanti. Keep it up ok..

Antara pemenang anugerah 'TOP BLOGGER 2010'
1. Anak Perak
2. resipirahsiaku
3. blue is the color
4. Hami Asraff
5. kesinambungan zaman
6. sukiprattle
7. <<<-------My OwN StoRY-------->>>
8. Anif.. Version 2.0
9. Apa Khabar Orang Kampung
10. Manisnyer Si SugarSugar...

Kpada pemenang jgn lupa ltak link blog aku eh..he3 TQ


8 comments:

~ ReD ~ said...

tahniah! ;p

pssttt.. bak separuh duit instant cash kau.buat minyak kereta aku nak ikut kau gi gatsby streetfair.hahaah

- zuriey - said...

miss ReD: Mekasih.. duit tue nak simpan untuk belanja kawen nanti..he3 Gi gatsby streetfair naik monorel. Jimat sikit.

Anak Perak said...

Bila la owg 2 nak belanja aku. Dah lama tunggu.asyik2 nanti2. Aku x kira kat TS nanti ko kena blanja aku masuk Cosmo World

- zuriey - said...

anak perak: hahaha.. sapa nak belanja ko? amboi demand.. abis la aku..huhu

Noor Faezah Mazli said...

blanje aku zuriey! aku pokai!!

- zuriey - said...

mak aih sume org nak suh aku belanja.. tunggu aku jdi kaya eh

Anak Perak said...

nak tunggu ko jadi kaya entoh bilanya.setakat instant cash project alpha 2.rasanya sampai ke tua blm tentu aku dpt merasa ko blanja

- zuriey - said...

anak perak: tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tau..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.