RSS

Friday, March 12, 2010

Aku pun nak jadi macam diorang semua..

Aku pun nak jadi macam diorang semua..
Aku pun nak ada banyak duit macam diorang..
Aku pun nak ada banyak harta macam diorang..
Aku pun nak ada banyak aset macam diorang..
Aku pun nak ada banyak kereta macam diorang..
Bila la nak jadi macam diorang..
Korang nak tau aku nak jadi mcam sapa?
Jeng..jeng..jeng

The World's Billionaires (Top 50)...



Top 24 Paling Muda : Sergey Brin (36 tahun)


Tangga 33: Robert Kuok From Malaysia (tapi asal bukan org Malaysia pun..dia dari Hong Kong)

Tangga 89 : Ananda Krishnan From Malaysia (asal dari Malaysia)

Kalau nak tahu dengan lebih lanjut pasal Bilionaire ni sila layari http://www.forbes.com


Ps: Carlos Slim Helu the bilionaire in the world is a widowed. So, to any girls out there you have chance to tackle him..he3

                                                            

6 comments:

saya_arief said...

huhu..
xpe xkaye..asal hati budi baek..
ayat skema..

- zuriey - said...

yela.. atleast suma orang nak hidup senang.. tak yah la berhutang sepanjang masa

enyheartsdiamond said...

nk kaya jugaaaaaaaaaaa! :p

aYu said...

betul3 :D

Miss Q said...

i x nak kaya. tapi cuma nak senang sedikit daripada biasa. camne aa?

ARieF said...

tan sri robert kuok 2 asal malaysia la..
cume operasi bisnes dye berpusat di hong kong..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.