RSS

Tuesday, February 2, 2010

Gadis terkecil di dunia

Gadis bernama Jyoti dan berusia 15 tahun, hanya memiliki ketinggian 1 kaki 11½ inci.Boleh korang bayangkan sekecil mana gadis tersebut. Mengikut specialist ketinggiannya akan remain sepanjang hidup beliau. Kasihan beliau.Info ni aku dapat dari email yang di forward kan kepada aku. Korang lihat la sendiri gadis tekecil di dunia ni..


Bersama-sama rakan sekolah yang sebaya dengan beliau.




Bersama-sama dengan kanak-kanak yang lebih muda dri beliau..berusia 13bulan


Bersama-sama pen dan buku yang lebih besar dri beliau


Bersama-sama ahli keluarga beliau. Dari kiri kakak Rupali, 18, Archana, 23,mak Ranjana Amge, 45,ayah Kishan, 52, dan abang Satish, 22


                                                            

1 comments:

zackpantai said...

huhhuu..bukan nak kata kat gadis tu. tp pic 1 tu, kelas dia daif sungguh, buku pun kongsi je.

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.