RSS

Tuesday, February 2, 2010

EFFECTS OF COLD WATER

--Klik gambar tuk paparan lebih besar--


Ini lagi satu info berkenaan kesihatan dapat dari email.Memang favourite aku ni minum air sejuk. Lepas ni kena kurang kan la pengambilan air sejuk lpas makan secara beransur-ansur. Kene minum air suam tak pun sup. Kalau korang nak hidup lama jgn la amalkan minum air sejuk ni. Tapi kalau da ajal tak minum air sejuk pun boleh 'jalan' gak..he3 Yang penting fakta-fakta cmni kena tau la. Besok da tua takla banyak penyakit datang. Anda buat anda dapat...Renung-renung kan lah...

                                                            

2 comments:

~ ReD ~ said...

hihi..sebab tu la mama aku ajo anak2 dia amalkan minum air panas @ suam...hhohoho

- zuriey - said...

bgus mama ko..amalkan selalu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.